Klachten & geschillen
Zorg van Nick streeft altijd naar kwalitatief goede zorg. Respect, eigenheid en een open communicatie spelen daarbij een grote rol. Toch kan het zijn dat u ontevreden bent over de geleverde zorg of dienst. Mocht u een klacht of opmerking hebben, dan kunt u via het formulier hiernaast, direct contact opnemen met mij.
Zorg van Nick heeft ook een cliëntvertrouwenspersoon. Suzanne Wallage is voor cliënten van Zorg van Nick te benaderen als vertrouwenspersoon. Suzanne is te bereiken via mailadres klachten@zorgvannick.nl
Mocht u er desondanks met mij of de cliëntvertrouwenspersoon niet uitkomen? Zorg van Nick is aangesloten bij SoloPartners. Via info@klachtenregeling.nl neemt u direct contact op met deze instantie en kunt u uw klacht nogmaals voorleggen. Onderaan de pagina vindt u stroomschema's en het klachtenreglement met betrekking tot het indienen van een klacht.
Note: U kunt geen klacht tegen de zorgaanbieder indienen als u hetzelfde probleem al aan de rechter of een andere instantie ter beslissing heeft voorgelegd. Dit kan bijvoorbeeld een medisch tuchtcollege, de gemeente of de Nationale Ombudsman zijn als het om zorg gaat die onder de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO) valt. Als u twijfelt of de instantie waar u de klacht heeft ingediend onder deze uitsluiting valt, kunt u dit altijd vragen.